Succes zit

in een goede voorbereiding

“Als ik acht uur de tijd zou hebben om een boom om te hakken, zou ik zes uur besteden  aan het slijpen van mijn bijl.”

Abraham Lincoln

“Met veel plezier heb ik deelgenomen aan het Ingendael Discours.
Vele leuke discussies over de
zorg en technologie.”

Arno van Son

Lid Raad van Bestuur, CZ

“Dankzij de betrokkenheid van Blommestein Groep hebben we in korte tijd een zeer succesvolle conferentie kunnen neerzetten.”

Marije Hoogendoorn – Bruins Slot

Hoofd Bestuurlijke Zaken en Toezicht,

Provincie Zuid-Holland

WAT WE DOEN

INHOUDELIJKE ONTMOETINGEN DIE MENSEN VERBINDT

Blommestein Groep ontwikkelt exclusieve ontmoetingsconcepten voor het duurzaam

verbinden van bestuurders uit zorg, overheid

en bedrijfsleven. Ons vertrekpunt is de

ambitie- en veranderagenda van de genodigden

en het mobiliseren van de stakeholders die zij

hierbij nodig hebben.

 

Blommestein Groep verzorgt de thema-research, programma-ontwikkeling, inhoudelijke voorbereiding van alle gesprekspartners en is verantwoordelijk voor alle communicatie, logistiek en organisatie van de bijeenkomst.

 

Ná het congres of studiereis wordt aan nazorg gedaan richting alle relaties; content en bijzonderheden worden verzameld en op gepaste wijze teruggegeven aan het netwerk. Bijvoorbeeld in de vorm van een digitaal magazine. 

WIE WE KENNEN

WE SPREKEN DE TAAL VAN DE BESTUURDER

60%

van de

ziekenhuisbestuurders

is onze gast geweest

50%

van de

gemeentebestuurders

hebben we aan tafel gehad

ONS NETWERK

INGREDIËNTEN VAN SUCCES

GEDREVEN OP INHOUD EN DENKEND VANUIT DE KLANT VAN DE KLANT

Het succes van een inspirerend, toonaangevend en onderscheidend congres wordt bepaald door de mate van betrokkenheid die wordt gecreëerd onder alle deelnemers en het belang dat wordt gediend. Het congres moet een congres zijn waar je je absoluut bij wil zijn, waarvoor je je vereerd voelt te zijn uitgenodigd en dat ook na datum nog z’n impact behoudt.

WAAROM BLOMMESTEIN GROEP?
  • Netwerk op C-level
  • Strategische en bestuurlijke thematiek
  • Ruim 25 jaar ervaring in congresontwikkeling
  • Inhouse studio: online en offline marketingkennis
  • Flexibel en gedreven team
WANNEER KUNNEN WE U ONTMOETEN?

WAT KUNNEN WE VOOR U BETEKENEN?

  • Ontwikkeling van een onderscheidend en sterk congresprogramma?
  • Congresdeelnemers op juiste niveau?
  • Een strakke en vlekkeloze congresorganisatie? 

Stuurt u ons een bericht en we bespreken graag hoe we u van dienst kunnen zijn. 

Vereist
Vereist
Captcha Code

Disclaimer
Voor ons is een zorgvuldige omgang met persoonsgegevens van groot belang. Persoonsgegevens worden dan ook zorgvuldig verwerkt en beveiligd. Hierbij houden wij ons aan de eisen die de Algemene Verordening Gegevensverwerking (AVG) stelt. De door u opgegeven persoonsgegevens worden enkel gebruikt voor de door u aangevraagde informatie en voor eventuele vervolgopdrachten die hieruit mochten voortvloeien. Wij bewaren en gebruiken uitsluitend die persoonsgegevens die u rechtstreeks aan ons opgeeft. Gegevens die niet langer nodig zijn worden verwijderd. U kunt ook zelf vragen om inzage, wijziging of verwijdering van gegevens. Zie hiervoor het e-mailadres eugenie@blommesteingroep.nl

LATEN WE ELKAAR

ONTMOETEN

Eugénie Blommestein

Algemeen Directeur


Ruim 22 jaar ervaring in congressen en de ontwikkeling van nieuwe ontmoetingsconcepten. Kernwoorden: bevlogen, inlevend, creatief en resultaatgericht.

Lijfspreuk: “Elke grote verandering begint met een kleine stap".

Lard Ortjens

Programma Directeur


Ruim 20 jaar (inter)nationale ervaring in programma- en congresmanagement op bestuurlijk niveau binnen de publieke en private sector. Passie voor nieuws, sport, muziek en alles wat daar tussen zit. Altijd op zoek naar bijzondere mensen, verrassende verhalen en nieuwe formats.